In het onderstaande stappenplan leggen wij je uit hoe je een bestelling plaatst in de webshop van Callysta.
1. Opties selecteren en winkelmandje
Wanneer je een bestelling wilt plaatsen, krijg je bij sommige artikelen te zien “OPTIES SELECTEREN”. Dit betekent dat je eerst een kleur of een maat moet kiezen voordat je het artikel kunt bestellen. Daarna klik je op de button “IN WINKELMAND”, en wordt het artikel in het winkelmandje geplaatst. Bij sommige artikelen hoef je geen opties te selecteren en kun je het artikel direct in je winkelmandje plaatsen. Zodra het artikel in de winkelmand is geplaatst, krijg je een melding te zien.
Klik je op het artikel naar keuze, dan krijg je meer informatie over het sieraad te zien. Je kunt de foto’s bekijken en inzoomen. Ook kun je het aantal exemplaren aangeven. Je ziet ook of het artikel nog op voorraad is. Indien nodig selecteer je de juiste maat. Wanneer je dit hebt gedaan, klik je op de knop “IN WINKELMAND”. Ook nu krijg je een melding te zien. Nu kun je kiezen voor de button “VERDER WINKELEN” of “AFREKENEN”.
Als je op de button van het winkelmandje klikt, kun je je winkelmandje bekijken en zie je welke artikelen je hebt gekozen, de aantallen en de maat en kleur indien van toepassing. De prijs per stuk en de prijs in totaal wordt getoond. Aantallen kunnen hier aangepast worden en je kunt ook artikelen verwijderen uit het winkelmandje. Vergeet niet op de button “UPDATE CART” te klikken om de informatie te verversen. Ook hier kun je kiezen voor “VERDER WINKELEN” of “AFREKENEN”.
Klik je op “AFREKENEN” dan kom je in een volgend scherm.
Stap 1. WEL OF NIET EEN ACCOUNT
Heb je al eerder bij Callysta besteld en een account aangemaakt? Dan kun je hier inloggen.
Bestel je voor het eerst bij Callysta, dan kun je ervoor kiezen om direct af te rekenen. Dat betekent dus dat je geen account aanmaakt.
Kies je ervoor om je te registreren, dan maak je een account aan met een gebruikersnaam en wachtwoord. Dat is makkelijk als je opnieuw iets wil bestellen, dan hoef je niet weer al je gegevens in te vullen.
Stap 2. FACTUURADRES
Om de bestelling zo goed mogelijk bij je af te kunnen leveren hebben wij jouw persoonlijke gegevens nodig. Vul deze in en controleer ze goed. Bedrijven kunnen een zakelijke bestelling doen door de bedrijfsnaam en BTW nummer in te vullen. Onderaan kun je aanvinken of je de nieuwsbrief wilt ontvangen. En je kunt aangeven of je factuur- en bezorgadres hetzelfde zijn. Indien het bezorgadres anders is, dan kun je dat onderaan invullen. Daarna kun je “VERDER” naar de volgende stap.
Stap 3. BEZORGADRES
Als het bezorgadres anders is dan het factuuradres, dan kun je dat hier opgeven. Indien je kiest voor een ander bezorgadres, dan worden opnieuw gegevens gevraagd om in te vullen. Vervolgens kun je weer “VERDER”.
Stap 4. VERZENDMETHODE
In dit scherm staan de verzendkosten genoemd en deze zijn GRATIS € 0,00 voor verzending binnen Nederland vanaf € 35,00. Cadeaubonnen hebben gratis verzending. Voor bestellingen onder de € 35,00 wordt € 2,25 gerekend. De verzendkosten voor België en Duitsland bedragen €8,50 en binnen de rest van Europa bedragen de verzendkosten € 15,-. Buiten Europa zijn de verzendkosten € 25,00. Indien de bestelling voor 16.00 uur geplaatst is op een werkdag (ma t/m vr), gaat de bestelling dezelfde dag nog de deur uit. Is de bestelling gedaan na 16.00 uur, dan wordt het de eerstvolgende werkdag naar je opgestuurd. Callysta maakt gebruik van DHL of PostNL voor de bezorging. Door middel van een track & trace code kun je jouw bestelling volgen. In dit scherm kun je ook eventuele opmerkingen kwijt. Daarna klik je op “VERDER”.
Stap 5. BETAALMETHODE
Hier kun je kiezen voor een betaalmethode. Afhankelijk van de door jouw geselecteerde betaalmethode word je door gelinkt naar een beveiligde betaalomgeving. Daar kun je jouw bestelling afronden. Je vindt hier meer informatie over het onderwerp betalen. Heb je nog vragen m.b.t. het online bestellen van artikelen bij Callysta? Neem dan contact met ons op.
Stap 6. BESTELLING BEVESTIGEN
In dit scherm zie je alles nog een keer staan; welke producten je hebt besteld, de aantallen, de verzendkosten en het totaal bedrag. Eventueel kun je nog terug naar de vorige stappen om nog wijzigingen aan te brengen. Dan klik je op “AANPASSEN”.
Heb je alles gecontroleerd, dan klik je op “BEVESTIG BESTELLING”. Je krijgt van Callysta een bevestigings-email toegestuurd. Vanaf dit moment is het artikel voor jou gereserveerd en wordt het zo snel mogelijk naar je opgestuurd.
Veelgestelde vragen
Mocht je een vraag hebben die je niet op deze pagina kan vinden, dan raden wij je aan op onze veelgestelde vragen (FAQ) pagina te kijken. Staat jouw vraag daar ook niet tussen? Neem dan contact met ons op via info@callysta.nl of telefonisch op het nummer (+31) 023 844 56 49. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 20.00 uur.