WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?
Bestellingen die op werkdagen voor 17.00 uur worden geplaatst, worden doorgaans de volgende werkdag al bezorgd (binnen Nederland). Heb je de bestelling na 17.00 uur geplaatst dan wordt deze de volgende werkdag verwerkt en verzonden.
HOE KAN IK BETALEN VOOR MIJN BESTELLING?
In de webshop kun je betalen door middel van iDEAL, Overboeking, BanContact/Mistercash, Klarna, SofortBanking/Directebanking, Paypal of betaling met Rembours. Voor klanten buiten Nederland bieden wij dus Mistercash, Klarna en Direct E-Banking aan.
ZIJN DE PRIJZEN IN DE WEBSHOP INCLUSIEF OF EXCLUSIEF BTW?
Alle prijzen die vermeld staan op Callysta.nl zijn inclusief 21% btw. Op de factuur wordt de btw (belasting toegevoegde waarde) ook apart vermeld.
KAN IK MIJN BESTELDE ARTIKEL RUILEN?
Ja, dat kan door het bestelde artikel(en) retour te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het vervangende artikel. Het bedrag wat je hebt betaald voor het retour gestuurde artikel krijg je terug gestort op jouw rekening. Of als je bij moet betalen, krijg je instructies van ons hoe je dit kunt doen. Het is wel belangrijk dat je een email stuurt aan info@callysta.nl als je het artikel wilt ruilen.
KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen annuleren, zonder een reden op te geven. Wel dien je je bestelling (mits het al verstuurd is) te retourneren. Om een bestelling te annuleren kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of een mail sturen naar info@callysta.nl onder vermelding van je bestelnummer. Je ontvangt van ons een bevestiging.
WAT GEBEURT ER ALS EEN ARTIKEL NIET OP VOORRAAD IS?
Het voorraad systeem houden wij dagelijks up-to-date. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat een artikel niet op voorraad is. Als blijkt dat jouw bestelde artikel(en) niet op voorraad zijn, dan nemen wij contact met je op voor een passend alternatief. Als wij geen passend alternatief kunnen bieden zullen wij het betaalde bedrag direct terugstorten op je rekening. Houd er rekening mee dat het terugstorten van een bedrag èèn tot vijf werkdagen kan innemen afhankelijk van jouw bankrekening.
JE VRAAG STAAT HIER NIET BIJ. WAT MOET IK DOEN?
Wanneer je geen antwoord op je vraag kunt vinden op onze klantenservice pagina’s adviseren wij je om contact met ons op te nemen via ons contactformulier